Thursday 1 February 2018

Pembekal ice blended selangor


Kami adalah pembekal serbuk No 1 di Malaysia, beroperasi sejak 2006.  Kami adalah pembekal ice blended selangor yang dimiliki oleh bumiputera. Semua perisa kami diperbuat dari bahan semulajadi seperti coklat, kopi, vanila, kopi mocha, teh hijau(Greentea), teh tarik dan lain-lain.

Walaupun kami menggunakan bahan semulajadi yang mahal, harga serbuk kami masih dijual dengan harga yang murah dan berpatutan.  Perisa kopi yang kami gunakan adalah diimport dari luar negara di mana ia lebih berkualiti dan pekat.  Begitu juga dengan Greentea, perisa serbuk ini diimport dari Jepun, rasa kualitinya sangat pekat dan sedap setanding dengan rasa minuman Greentea Starbucks.

Perisa-perisa yang kami jual bukan sahaja murah, kami juga akan berikan harga murah kepada pelanggan yang membeli lebih dari 12KG di setiap pembelian!  12KG tersebut boleh campur-campur perisa, mengikut kehendak pelanggan.


Sekiranya berminat nak beli produk serbuk kami, boleh datang walk in ke kedai kami di pembekal ice blended di Kajang, Selangor.  Boleh juga hubungi atau Whatsapp hotline kami 0139332254.




No comments:

Post a Comment

Pembekal Whipped Cream (Brand QWIP) RM15 sahaja

Selain dari menjual serbuk minuman, kami juga ada menjual Whipped Cream jenama QWIP di kedai kami. Harga sebotol RM15 sahaja, sekirany...