Friday 16 February 2018

Pembekal Pati Karamel & Sos Karamel MELEKAT yang paling HIGH CLASS BERKUALITI dijual dengan harga MURAH!




Ok, ramai pelanggan tercari-cari perisa caramel yang paling pekat dan kaw untuk hasilkan menu double flavor seperti Coklat Caramel, Vanilla Caramel, Coffee Caramel, Greentea Caramel dan Mocha Caramel.

Sebenarnya resipinya mudah je, gunakan Caramel Syrup atau dikenali sebagai Pati Karamel(Dalam BM) dan Sos Karamel MELEKAT.

Contoh kalau nak buat Ice Blended Coffee Caramel, kisarkan ais+2 atau 3 scoop serbuk Cappuccino 2in1+susu pekat manis...selepas blend, hiaskan keliling cawan dengan Sos Karamel MELEKAT.  MUDAH kan?

Kalau di tapak model bisnes kami, ice blended caramel paling dapat permintaan yang tinggi, sebab kepakatan rasa caramel kami setanding macam Starbucks, dan ramai pelanggan suka dengan Caramel Syrup PP sebab harga kami sangat MURAH walapun KUALITI setanding macam Caramel dari AMERIKA!  ini serius kerana rata-rata feedback dari pelanggan kami semuanya positif dan menyatakan produk kami setanding rasa macam kualiti Starbucks!

Peniaga yang membeli produk kami selalu bagi feedback positif, dan mereka buat perbandingan dengan produk di pasaran.  Antara feedback yang sering kami terima adalah, Sos Karamel MELEKAT PP sangat mudah digunakan dan ia boleh melekat di dinding cawan.  Jadi, untuk peniaga jual perisa ice blended Karamel memang bagus dan mudah!  

Cara penyimpanan Caramel Syrup dan Sos Karamel MELEKAT ni senang je.. tak leceh macam Whipped Cream, nak kena sentiasa sejuk sepanjang masa, kalau tak nanti produk rosak.  Caramel Syrup dan Caramel Sauce MELEKAT boleh diletak dalam suhu bilik biasa, dan boleh terus guna untuk niaga setiap hari.  Jangka hayat produk pun tahan lama, tidak cepat rosak.  Jadi mudah untuk peniaga nak bawak pergi niaga setiap hari.

Harga kami jual tak mahal, sebotol Caramel Syrup RM33 sahaja, tapi kalau beli 2Liter punya saiz, LEBIH JIMAT, harga RM120 je.  Dan Karamel Sos MELEKAT pula dijual dengan harga RM25 sebotol.  Sekiranya nak ambil banyak, boleh runding harga lagi dengan kami di SINI.

Kalau anda berminat nak menjadikan Karamel sebagai HIT PRODUCT anda, anda kena juga kreatif dalam buat pemasaran produk anda.  Tak susah mana pun..hanya letakkan gambar menu yang menarik dan yang paling penting kena JELAS & BESAR.  Contoh macam presentation kami ni...kami letakkan menu Coklat Larva & Coklat Strawberry di depan gerai kami dengan gambar yang BESAR & JELAS.  Jika anda sebagai pembeli, tidakkah anda tergoda?? :)  Jika anda berminat nak beli (klik sini --> BANNER)yang ready stock, kami ada banyak pilihan...boleh juga Whatsapp kami di SINI untuk buat pesanan dengan kami!





No comments:

Post a Comment

Pembekal Whipped Cream (Brand QWIP) RM15 sahaja

Selain dari menjual serbuk minuman, kami juga ada menjual Whipped Cream jenama QWIP di kedai kami. Harga sebotol RM15 sahaja, sekirany...