Wednesday 14 February 2018

Powder Power Enterprise - Pembekal Sos Strawberry Pekat, Likat dan Murah!










Kami ada menjual sos strawberry yang pekat dan sedap, sesuai unutk dijadikan hiasan minuman seperti ice blended atau boleh juga jadi sos tambahan untuk aiskrim.

Sebotol hanya dijual dengan harga yang murah, sangat berbaloi dengan kualiti produk.  Ia boleh melekat di dinding cawan, dan menjadikan ice blended yang dijual nampak menarik, meriah dan menarik perhatian pelanggan untuk membeli.  Rasa kualiti produk adalah masam-masam manis, seperti strawberry Cameron Highland!

Model bisnes kami yang beroperasi di tapak pasar malam dan uptown reko, sentiasa akan dapat order yang banyak untuk Coklat Strawberry atau Vanilla Larva.  ada 2 sebab kenapa pelanggan tertarik untuk membeli 2 perisa ini:

1. Gambar Banner yang menarik, boleh tengok di SINI & juga SINI.
2. Hiasan sos strawberry yang menarik dan meriah.

Sekirannya anda ingin buat ice blended coklat strawberry, anda boleh gunakan serbuk 2in1 perisa coklat strawberry, dan hiaskan dengan sos strawberry.  Gunakan scoop 20ml yang kami jual di kedai kami sebanyak 3 scoop, untuk cup saiz 22oz.

Anda berminat nak order? boleh Whatsapp kami di 0139332254 (boleh terus klik SINI) atau walk in ke kedai kami di 6GF, Jalan Cuepacs 2A,Taman Koperasi Cuepacs, 43000 Kajang Selangor.

No comments:

Post a Comment

Pembekal Whipped Cream (Brand QWIP) RM15 sahaja

Selain dari menjual serbuk minuman, kami juga ada menjual Whipped Cream jenama QWIP di kedai kami. Harga sebotol RM15 sahaja, sekirany...