Friday 9 February 2018

TRIAL PACK/TRAVEL PACK RM2.50 ONLY!





Good News!!

Kami ada menjual trial packet/travel pack untuk para pelanggan yang ingin mencuba perisa kami atau nak bawa pergi melancong.  Ia amat mudah dan ringkas, sangat senang untuk bawa ke mana-mana!

Harga hanya Rm2.50 sepaket untuk semua jenis perisa!  Anda tidak perlu lagi runsing nak kena beli sebanyak 1KG jika hanya mahu beli untuk minum sendiri.  Berat setiap pack adalah 50g.

Setiap pack boleh hasilkan 2 cup ice drink sekiranya 12oz, dan 1cup ice drink 22/32oz.  Manakala untuk saiz ice blended 9oz boleh dapat  2 cup dan 1cup ice blended 12oz.  

Boleh juga beli untuk minum sendiri, bancuh dengan air panas dan letak sedikit gula atau susu pekat manis ikut kesesuaian rasa dan selera anda.  

Trial pack/Mini pack/Travel pack ada banyak perisa, sebanyak 41 jenis.  ada Coklat, Vanilla, Green Tea Jepun, Cappuccino, Mocha, Teh Tarik, Coklat Strawberry, Coklat Hazelnut dan lain-lain.  Anda boleh pilih ikut kesukaan anda!  Top seller unutk mini paket ini adalah Cokelat, Cappuccino, Mocha, Greentea & Teh Tarik!

Pembelian 1-10pcs, postage Semenanjung RM8 sahaja  dan untuk Sabah Sarawak RM12 sahaja.

Sekiranya berminat, anda boleh direct mesej kami di SINI (0139332254), kami akan feedback anda segera!

No comments:

Post a Comment

Pembekal Whipped Cream (Brand QWIP) RM15 sahaja

Selain dari menjual serbuk minuman, kami juga ada menjual Whipped Cream jenama QWIP di kedai kami. Harga sebotol RM15 sahaja, sekirany...