Friday 9 February 2018

Mencari Balang Plastik @ Bekas Plastik Yang Siap Sticker Cantik Untuk Isi Serbuk Perisa?


Kami adalah pembekal serbuk ice blended dan kelengkapan keperluan untuk perniagaan ice blended dan big cup.

Balang serbuk @ balang plastik @ bekas plastik menjadi salah satu peranan penting dalam perniagaan, kerana ia amat penting untuk letak serbuk.  Powder Power membekal balang serbuk @ balang plastik @ bekas plastik yang murah dan yang paling penting sekali kami sediakan sticker @ pelekat yang menarik untuk setiap perisa!

Ramai pelanggan amat berpuas hati dengan produk kami kerana ia ringan, cantik, tidak mudah kotor, kedap udara dan nampak kemas bila disusun di kiosk/stall niaga masing-masing!

Harga seunit balang siap dengan sticker yang berkualiti(kena air pun tiada masalah), hanya RM6 sahaja!  Saiz balang ini boleh muat lebih kurang 1KG serbuk(ikut jenis serbuk, kerana setiap jisim serbuk tidak sama...)

Sekiranya anda berminat nak tengok balang serbuk @ balang plastik @ bekas plastik, boleh saja walk in ke kedai kami atau yang duduk jauh dari kami boleh sahaja kami pos balang serbuk @ balang plastik @ bekas plastik kepada anda!

Harga adalah sangat murah dan berbaloi, RM6 sahaja...diulangi...RM6 sahaja!

Berminat? Sila Whatsapp 0139332254 kepada kami, kami akan reply secepat mungkin!

1 comment:

Pembekal Whipped Cream (Brand QWIP) RM15 sahaja

Selain dari menjual serbuk minuman, kami juga ada menjual Whipped Cream jenama QWIP di kedai kami. Harga sebotol RM15 sahaja, sekirany...